מתנות למנהלים

מתנות למנהלים

מחפשים מתנה למנהל או מנהלת, ורוצים שהיא תהיה גם מרשימה ויזואלית, גם כזו שמעוררת עניין (שאף פעם לא ייכבה, אלא להיפך, ילך ויתעצם), גם מקורית וגם בעלת ערך מוסף? מתנה שבטוח תתקבל בברכה וכנראה אפילו עם קריאות התפעלות?

מצאתם!

מגנוקיוב (MagnoCube) הוא קובייה שמורכבת מהמון כדורים מגנטיים חזקים ויפים שאפשר (ורצוי!) לפרק ולהרכיב מחדש לכל צורה שרק תחלמו עליה, והוא גם פאזל תלת ממדי ממכר וגם בילוי יצירתי שמכניס גיוון מדליק לשעות הארוכות במשרד, גם גאדג'ט טרנדי וגם משחק עם אינספור אפשרויות, כך שקשה לתחום אותו לתוך הגדרה צרה – מה שבטוח הוא שמדובר במתנה מושלמת לבוס, לבוסית, לעורך דין שנכנס למשרד חדש, לרופאה שקיבלה קידום, לאדריכלים, בנקאים ובאופן כללי לכל מי שאוהב להפעיל את המוח.

תוכלו לבחור בין קובייה עם 216 כדורים מגנטיים לבין דגם ה-MegaMagno שמכיל 307 מגנטים, ומתוך קשת רחבה של צבעים – בכל מקרה כל הדגמים השונים של מגנוקיוב פשוט מושלמים בתור מתנות למנהלים.

משחקי מנהלים לעידוד החשיבה והיצירתיות

כשמחפשים מתנות למנהלים (או למנהלות, כמובן) תמיד כדאי שיהיה להן גם ערך מוסף – לא עוד קישוט נאה שבשלב כלשהו יתחיל לשעמם, משחק שממצה את עצמו לאחר פרק זמן קצר או מתנה חביבה אבל חסרת ייחוד, אלא מתנה שבעצם כל יום ממציאה את עצמה מחדש, וליתר דיוק המנהל או המנהלת הם אלה שמגלים בה כל יום משהו אחר, ותוך כדי מפתחים עוד יותר את החשיבה והיצירתיות שלהם.

משחקי מנהלים לעידוד החשיבה והיצירתיות הם הרבה יותר מ"רק" משחקים: מחקרים רבים גילו כי הם מסייעים לכל מי שהמוח הוא כלי העבודה העיקרי שלו לשמור על מוח חד, לשכלל את היכולות ולהשביח את תהליך קבלת ההחלטות.

בעולם שבו מקוריות ויצירתיות הן משאבים יקרי ערך במיוחד – אין תחליף למנהלים ומנהלות שמסוגלים לראות את מה שכולם רואים מזווית שונה, ועל כן גם למצוא פתרונות חדשניים ואפקטיביים בכל מצב – המגנוקיוב הוא לא "רק" מתנה מהנה, אלא גם דרך כיפית לעודד את היצירתיות ואת החשיבה: להפוך קובייה לפרח, ליצור כדור פורח, לתכנן צורות חדשות, אולי אפילו כאלה שאיש מעולם לא המציא, ואז להרכיב אותן בעזרת הכדורים המגנטיים היפים, ובעצם אין גבול לדמיון ולאפשרויות שה-Magnocube מעניק לנו.

עוד סיבה טובה לבחור במגנוקיוב כשמחפשים משחקי מנהלים מלהיבים היא שתוך כדי משחק במגנטים אנחנו מפעילים במקביל גם את האונה הימנית וגם את האונה השמאלית. האונה השמאלית מתמקדת בפרטים ובליקוט מידע בעוד זו הימנית רואה את התמונה הכוללת, השמאלית היא האונה הריאלית והלוגית שאחראית גם על השפה ובימנית מתרחשים תהליכים שקשורים ליצירתיות, לדמיון ולתקשורת לא מילולית. הבדל נוסף הוא שרובנו משתמשים בעיקר במוח שמאל (כ-85% מהזמן) וקצת מזניחים את מוח ימין – וחבל. הפעלת שני חלקי המוח במקביל משפרת משמעותית – כך עפ"י מחקרים מדעיים רבים – את התפקוד של מערכות רבות בגוף שלנו, כולל למשל המערכת החיסונית ותהליכי אנטי-אייג'ינג, וכמובן שגם החשיבה הופכת עשירה יותר ובעיקר יצירתית יותר.

המשחק עם המגנוקיוב מספק למנהלים ולמנהלות תועלת נוספת: שלווה. בדרך כלל שגרת יומם של מי שהגיעו לתפקידים בכירים, או שבאופן כללי נמצאים בחשיבה מתמדת, מתאפיינת בלא מעט לחץ – הכדורים המגנטיים וההתעסקות איתם מפוגגים את המתח, ולפעמים אפילו דקות בודדות של משחק רגוע הופכות את המשך יום העבודה לקליל יותר ואפקטיבי הרבה יותר (אגב, גם הפעלת מוח ימין במקביל למוח שמאל תורמת להרגעה, שכן מוח ימין משחרר אנדורפינים, חומרים כימיים שאחראים על תחושת העונג והנחת).

מתנות יוקרתיות למנהלים

מתנות למנהלים ולמנהלות לא נמדדות רק עפ"י התועלת שלהן אלא גם בהתאם לרושם שהן משדרות – וגם מבחינה זו מגנוקיוב היא בחירה אידיאלית.

דמיינו אדם – לקוח, קולגה, אורח וכו' – נכנס למשרד של מנהל שזכה לקבל במתנה מגנוקיוב ורואה את הכדורים המגנטיים (וברוב המקרים העיניים מתמגנטות אליהם מיד עם הכניסה למשרד…).

הסקרנות שלו מן הסתם מתעוררת, ואחרי תצוגת תכלית קצרה של המנהל או המנהלת שמדגימה את האפשרויות שטמונות במגנטים ואת הקסם שהם מפזרים מן הסתם הוא ירצה לנסות גם – אין פלא שכל הדגמים של מגנוקיוב הם מתנות יוקרתיות למנהלים ומנהלות.

בנוסף לרושם החיובי להפליא והמידי שיוצר ה-MagnoCube ולאסתטיקה של המשחק/פאזל/גאדג'ט, הוא גם מעיד על מקוריות, חיבה לאתגרים ויצירתיות גבוהה, כך שהוא מסייע למנהלים ולמנהלות ליצור גם לעצמם רושם ראשוני רצוי ולזכות בהערכה.

האיכות הגבוהה של המגנטים – הן מבחינת חוזקם והן מבחינת חזותם החיצונית – תורמת אף היא באופן טבעי לרושם החיובי, ומספקת סיבה טובה נוספת לכך שמגנוקיוב הוא מתנה יוקרתית למנהלים, שכיאה למתנות למנהלים מגיעה באריזה מהודרת ומרשימה.

איכות ללא פשרות ומבחר רחב של אפשרויות

את ה-Magnocube תוכלו כאמור להשיג בדגם שכולל 216 כדורים מגנטיים ובדגם ה-MegaMagno שמורכב מ-307 מגנטים (הכדורים עצמם הם בכל מקרה בקוטר של 5 מ"מ). הצבעים הקיימים הם ניקל, ורוד, זהב, ירוק, שחור, טורקיז וכחול, וישנם גם דגמי מיקס שמורכבים מכדורים בכמה צבעים ליצירת צורות מרהיבות עין במיוחד.

בכל הדגמים הכדורים מורכבים מפלדה חזקה במיוחד (מסוגסגת) שזכתה לציפוי ניקל אסתטי, והם מיוצרים בטכניקה ייחודית שמבטיחה מגנטיות רבת עוצמה במיוחד שלא נחלשת גם לאחר שימוש אינטנסיבי (ומי שמקבל את המתנה הזו, לא מפסיק להשתמש בה…) – אנחנו נותנים אחריות מלאה על הכוח המגנטי למשך שנה, כך שאם יש ירידה כלשהי בכוח המגנטי, נחליף עבורכם את המגנוקיוב בחדש ללא כל בעיה.

את המתנה המושלמת הזו לכל מנהל או מנהלת תוכלו להשיג בחנויות מובחרות, או כאן באתר.

 

אולי יעניין אותך מידע נוסף על:

 

0 תגובות

השאר תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
מוזמן לתרום!

כתיבת תגובה