הקשר בין נאוקיוב (Neocube) למגנוקיוב (MagnoCube), היזהרו מחיקויים!

היי חברים,

שואלים אותנו הרבה על הקשר בין נאוקיוב למגנוקיוב, ובכלל בזמן האחרון יש בלבול לא קטן אז אנחנו שמחים לעשות סדר.

למשחחק הכדורים המגנטים המדהים שלנו יש מספר שמות לפי איזורים בעולם, נאוקיוב (באנגלית Neocube) סייברקיוב (באנגלית CyberCube), באקי בולס (באנגלית BuckyBalls).

כל השמות למעשה מתכוונים לאותו מוצר אבל יש המון חיקויים או משווקים שמשווקים מוצרים באיכות ירודה, ללא תקן ממכון התקנים ותוך כדי הבטחות שהם נציגים של חברות מארה". גם רוב המוצרים שנקנים מאיביי וכדומה אינם מקוריים!!! והצבע שלהם יורד מהר מאד, הם למעשה ללא תקן ממכון התקנים וללא אחריות.

שימו לב:

אין שום משווק מורשה של חברת נאוקיוב Neocube האמריקאית בישראל ואין שום משווק מורשה (נכון להיום) של חברות אחרות מחו"ל, תאמינו לנו, לאחר כל כך הרבה שאלות מלקוחות בדקנו טוב טוב ושאלנו את כל החברות מחו"ל.

 

אנחנו יכולים לספר שאנחנו, מגנוקיוב MagnoCube החברה הוותיקה בארץ והראשונה לייבא את המוצר המדהים הזה שזוכה גם לשם "הקובייה ההונגרית של שנות ה 2000", הזמינו אותנו כבר כמה פעמים להופעות בטלוויזיה, ערוץ 22 וערוץ 10 והקהילה הגדולה בארץ סביב המוצר היא סביב המוצר שלנו.

ניתן להשיג את המוצר בעשרות חנויות בפריסה ארצית ובקניונים הגדולים.

למגנוקיוב יש אחריות של שנה מיום הרכישה, בכל מקרה שהכוח המגנטי ירד' או ינזק נשמח להחליף את המוצר בחדש ללא בעיה עם הצגת קבלה מהחנות בה נרכש המוצר.

 

בכל שאלה נשמח לעמוד לרשותכם 🙂

0 תגובות

השאר תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
מוזמן לתרום!

כתיבת תגובה